Coctails and dreams...

Ja, coctail and dreams också det är taget från en av favoritfilmerna; Jojo, "Coctail" igen...
Säga vad man vill om den( I LOVE IT THOUGH...) men den har ett fantastiskt budskap under allt det flamsiga(...så underskatta ALDRIG det flamsiga mina vänner.. Hahaha! Kommer från en som vet....)
Det skulle krävas Mr Cruises bästa väns liv innan han började ta tag i sitt eget...
Och just detta talade jag med min kära drink-kompis dagen till ära(fick en ny idag...) och vad som är gällande för samtliga som jag har konverserat med under dessa stunder är att alla ser livet på ett nytt sätt från och med nu...
Alla börjar att ta bort sånt de inte finner intressant i sina liv... Raderar vänner som inte tillför nägot..., byter jobb som ger ny och bra energi, tillför saker som de BARA mår bra av helt enkelt! Att stå i "fel" kö och vänta på ICA är inte längre stressande, för man är glad att man står i kön överhuvudtaget... Man vrålar inte i bilen när man ser att det slår om till rött...
Man är bara j***'a nöjd med att man är här...
Men det negativa för denna damen är att om jag var impulsiv förr....
Så kan jag väl inte annat än säga att det bara var en smakbit av vad som finns nu...
För man vet liksom inte vad som lurar runt nästa hörna... Och DET är det ingen som vet, men det blir lite mer uppenbart för människor som får såna här käftsmällar...
Har alltid haft som motto(va e de? vet inte, men de rimmar på lotto... Supersnillena Timon å Pumba...)
ATT HA SÅ HIMLANS KUL SOM MÖJLIGT PÅ SÅ KORT TID SOM MÖJLIGT, INNAN DOM RULLAR GRÄSMATTAN ÖVER MIG!!!!!!!!!!
Så där har ni mina "dreams"...
Och det där med gräsmattan hade jag tänkt vänta med tills jag blir lika snygg och gammal som min farfar Valentin. Han går på sitt 87e år och fortfarande stilig som få, cyklar vart han än ska och går ut och äter lunch istort sett varje dag för det tycker han att han kan unna sig... Och han har massa kvar att ge! Så ungefär så tycker jag verkar okej för mig...
För att berätta lite om dagen så slank drinken ner som den skulle... Idag hittade jag en ny smaksensation...
Tyvärr mina vänner så kommer jag inte åt kameran just nu så alla bilder får ni imorgon...
Meeeeeen ojojoj som jag har mått hela eftermiddagen!!!!
Ingen Ulrik men han knackade på ett par gånger om man säger så...
Tror sen att guben fick hjärnsläpp för jag har bönat och bett om att ABSOLUT INTE laga mat idag för då är det ingen tvekan om Ulriks ankomst!
Detta höll han väl i minnet tills alla barnen nattat sen glömdes nog detta, för plötsligt hör jag från köket;
-Hoppas att du kan stå ut med doften?!
-Ursäkta, men exakt VAD gör du?!?
-....steker lök...
Vad finns det som är värre?!? Bacon ligger kanske på delad förstaplats men annars vet jag inte om jag kan komma på annat...
Den löken fick ett snabbt farväl till stekjärnet...
Så just nu tänker jag; Nyponros, nyponros, nyponros, nyponros....
Men jag VEEEET ju att Ulrik-känslan är borta om ett par dagar och lyckas jag hålla mig borta från äckelbaciller så det ju under kontroll igen! ;) Inga demoner i alla fall och detta är vi ju såååå nöjda med!!!
Nu tror jag nog det är dags för en sängfösare vid namn Primperan och Cola...
Mest för att undvika fler karlar i sängen inatt... (Hahaha! Har fullt upp med den jag har...)
Så tills imorgon mina (rosa)guld-vänner...
Natt Natti

Kommentarer
Postat av: sanne

Sötaste Cessi, är så glad att det nu bara är ett partaj kvar för dig i coctailbaren. Du är världsbäst! Bamse Kramar Sanne

2010-04-28 @ 08:41:30
Postat av: marie

Bra jobbat tjejen:) Bara en coctail kvar sedan är det dags att bli själv lysande av strålningen:) Snart klar med mitt:)

2010-04-28 @ 21:23:30
Postat av: Anonym

Åh jaaaa! Marie du måst ju bara berätta om strålningen!!! Förut har alla bara nämnt det som att det är INGENTING!!!! Men nu helt plötsligt så är det än det ena än det andra...

SÅ?! Hur är det egentligen???

2010-04-28 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0