Fest!!!

Hahaha!!!!!
Mina blå är fortfarande öppna och klockan är åtta!!!! Det är ju rena rama festen!!!!!
Ser också ljuset i tunneln då jag idag öppnade min kalender och upptäckte att på Torsdag redan börjar min strål-"boost"...
Vilket, för mig, innebär att det snart är över och att jag nästan kan återgå till mina gärningar...
Har ju litta krämpor av Herceptinet men jag måste få tillägga att det hade varit skönt att slippa denna hysteriska trötthet...
Bara en sån sak som att ta mig till gymmet(ligger på första våningen, jag bor på tolfte...) inte blir gjort bara för att jag är så förbaskat trött...
Meeeen med litta majk-upp, så kan man ju fixa det mesta, även denna sjusovare...
Denna gången fick ni följa med på damernas...;)
Love me wig!!!!!!!
Den bästa peruken i stada!!!!!!
Mina (rosa)guld-vänner...
Ta hand om er tills nästa gång...;)

Glömde...

Jo jag tänkte ju bara dra statusen på kropparackarn så vi int glömmert...
Håret...-Jodå, det finns... Ser ut som en nazi men dock... Tänkte sätta litta blekning i så att man känner sig någorlunda fräsch...
Brynen...-Är tillbaks sen länge...
Fransarna...-Jobbar på för fullt med att komma ut till sin normala längd men jag har varit utan lösfransar ett bra tag nu... Skönt att slippa springa omkring med på stranden....(Men å andra sidan har man spenderat sommaren med att ligga mellan familjen Dinkelspiel och fröken Gynning på playan, så kanske det hade platsat med lite glamour-fransar...)
Sen att man ska kunna slänga diverse rakhyvlar när man går på cellgifter är bara dravel det med...; Har aldrig haft så håriga ben i hela mitt liv... Så denna sommaren har det hyvlats kan ni tro!!;)
Det sades också att lösnaglar inte var så bra, för mina egna kunde lossna och var lite känsliga just nu... Cecilia lyssnade inte på den lektionen, så vacker fransk manikyr lyser på mina händer....
Vad beträffar mitt strålområde så har det varit både snyggare och behagligare förr...
Man blir liksom solBRÄND på nåt märkligt sätt, för att sen tappa all hud... Inte särskilt skönt eller snyggt för den delen... Men jag plitar på med go kräm och kamomill-kompresser... Funkar finfint!!!
Att jag har stora streck med tejp över är kanske inte det bästa när man vill känna sig grann på beachen men...., jag lever, så va fan gör ett par streck här och där?!?!
Oj, blodsmak.....
MÅSTE sova NUUUUUUUUUU!!!!!!;)
Natti Natti Mina (rosa)guld-vänner...

Soooommarlooooooooov!!!!!!!!

Sicken sommar det blev till slut!!!!! Glad som en speleman är jag!!!!
Ljuvligt!
Det bara haglar goa ord från denna dam!!!!
Faktum är att det har passat mig alldeles utmärkt att bara slappa, för tröttare människa får man nog leta efter...
Jag är till och med trött på att vara trött... Jodåsåatt...??!!!!??
Till saken hör ju att strålmaskinen gått sönder otaliga gånger så jag ligger cirka en vecka back...
Vilket i sin tur leder till att jag får gå omkring och vara pömsig en stund längre än beräknat...
Så då kan jag därmed intyga att man blir trött av att strålas!!!! SÅ de som säger annat; Farväl!
För er som känner mig så vet ni att det inte är brist på energi jag lider mest av... Och denna enorma trötthet kan jag bara inte stå emot! Helt plötsligt smäller det bara till; Får till och med blodsmak i munnen... Inte smickrande....
Well, well... Bara ett par veckor kvar sen är det också avklarat, då är det "bara" Herceptin kvar till och med Februari...
Sen kommer egentligen det värsta(tycker jag...) hålla tummarna för att det inte ska dyka upp igen...
Min största önskan just nu är att allt rullar på "som vanligt" igen efter Februari och att det "bara" var livet som spelade mig ett spratt för att få mig att vakna till en gång, sen var det bra med det!!!
NU fortsätter det!!!!! med lite nya tankebanor dock....;)
Det är ju just det jag är mest orolig över... Att jag har förändrats till det negativa... Att allt det där naiva tänkandet inför livet är borta... Jag gillar ju fortfarande att se på livet så....
Aj då, så djupt det blev för en stund...;) Hahaha!!!!!
Hoppas att ni aööa haft en fantastisk sommar såhär långt och att den kommer att bjuda på fler goa å varma dagar framöver, för den är inte slut ännu...;)
Mina (rosa)guld-vänner...
Ta hand om er.....

........

Jag är så kass på inlägg just nu så det är galet....
Lovade också att jag skulle bjuda på bilder men nuförtiden är jag så himlans träött så när jag väl sätter mig ner med datorn i knät så går det inte många minuter förränn mina ögonlock ligger på tangentbordet...
En snabb status från familjen är i nuläget; Killarna har i samlad trupp mer eller mindre slutat att sova nattetid..., Beckasine har feber med ont i halsen..., gubben har fått kallbrand(eller nåt) i foten... och lilla jag sitter med "endast" sviterna av litta cancer...
Strålningen börjar göra sig bekant nu kan jag säga...; Aj...
Skulle behöva en helg på ett spa i Krakow eller ett annat lämpligt ställe väldans långt härifrån...
Förslag på det, någon?!?
Hahahaa!
Hoppas att helgen bjuder på lite mer trevligheter för er andra därute...;)
...Mina (rosa)guld-vänner!!!!
Natti Natti...

RSS 2.0