........

Jag är så kass på inlägg just nu så det är galet....
Lovade också att jag skulle bjuda på bilder men nuförtiden är jag så himlans träött så när jag väl sätter mig ner med datorn i knät så går det inte många minuter förränn mina ögonlock ligger på tangentbordet...
En snabb status från familjen är i nuläget; Killarna har i samlad trupp mer eller mindre slutat att sova nattetid..., Beckasine har feber med ont i halsen..., gubben har fått kallbrand(eller nåt) i foten... och lilla jag sitter med "endast" sviterna av litta cancer...
Strålningen börjar göra sig bekant nu kan jag säga...; Aj...
Skulle behöva en helg på ett spa i Krakow eller ett annat lämpligt ställe väldans långt härifrån...
Förslag på det, någon?!?
Hahahaa!
Hoppas att helgen bjuder på lite mer trevligheter för er andra därute...;)
...Mina (rosa)guld-vänner!!!!
Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: marie

kämpa på vännen, du är snart igenom möget och energin kommer tillbaka sakta men säkert:) Kram

2010-07-06 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0