Toppenhelg!

NU börjar min hals kännas nästan normal igen... Fortfarande ont men det känns inte som om jag har en Globalkniv instucken på tväran i alla fall...
Och då kan ni själva gissa vad som inträffar...; Barnen blir sjuka istället...
Asså helt ärligt asså...?!? ;)
Men helgen har varit najs kan ni tro! Tjejdag(mormor, Loppan och jag) på Nova i Lund... Mmmmm... Skoj!
Killarna(Morbror Miche, Guben och Valle och Agge) gjode stan osäker i Malmö city...
Sen vart det ju så klart grillning på kvällskvisten...
Söndagen började i fullkomligt kaos! Men det hela slutade lyckligt måste jag säga...
Det är ju med ljus och lykta det letas skrivbord till den blivande femåringen... Och var hittar man det bäst?! På auktion så klartoch givetvis inte i Malmö utan i Helsingborg! Och det var just då i denna stund som Valle bestämde sig för att bli sjuk... Men tro det eller ej; Jag grejade hem ett skrivbord!!! Som nu står så galet tjusigt i Loppans rum... Så nu har omvandlingen börjat... från rosa "bebis"-rum till vitt, ljuvligt flickrum... Skönt att ha något trevligt att gå upp i måste jag säga...
Det är precis vad vi underhållit oss med idag; Hämtat hem skrivbord och nattduksbord... Hahaha!! Ni skulle sett oss! Vi hade absolut igen aning om hur stora sakerna var innan vi for iväg... Men vi grejade det med!! Men det var inte mycket plats kvar i Volvon...
Men ojojoj så glad hon blev!!!! Och Valle för den delen... Hela eftermiddagen har dom delat på stolen och suttit och pysslat med diverse ting vid detta skrivbord...
Sen avslutades denna dag så ljuvligt den kan bli; S H F!!!!!! (Svenska Hollywood Fruar för er som inte förstår..) SÅ skriver Mrs Montazami och SÅ skriver jag!! Hahahaaaaa!!!!
Vågar man där tillägga att Guben var på fotboll... Hahahahahaa!!!!
För övrigt närmar sig min näst sista coctail imorgon med stormsteg...
Själv hade jag planerat att göra lite ärenden innan drinken skulle intas...MEN se där tog jag fel!!! Klockan 9 på morgon ska det drickas coctail!?!? Kan inte det tyckas vara lite väl tidigt för en Tisdagsdrink?!?
Nåväl, lika bra att få det gjort, eller vad säger ni?! ;)
Så då vet ni! Hörs vi inte av imorgon så vet ni att Hulken kommit till stan...
För man vet ju aldrig..., bara för att det funkade förra gången så innebär det ju inte att det blir samma denna...
Men vi kryssar fingrarna allesammans så reder det sig säkert! =)
NU blir det konserveringstajm mina (rosa)guld-vänner...

Kommentarer
Postat av: Ninisen

Hang in there gumsan!! Bara två gånger kvar nu, sen kan du lägga den här jobbiga perioden bakom dig. Kom ihåg - framrutan är större än backspegeln!



Saoknas daj prinsessan!!

2010-04-27 @ 02:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0