Galet!!!!!

Det är helt totalt supergalet att ni är med mig fortfarande fastän att jag inte sköter mig med inlägg...
Meeeen oj så glad, ni gör mig allesammans!!!!!!!
Bekanta som man möter på stan; "jag följer dig på din blogg...;)"
Aaaahhhhhhh!!!!! Music to my ears... ;)
Nåväl, detta om detta!
Idag har jag varit på 75an för att införskaffa mitt Herceptin... och det var rena rama turen att jag kom ihåg att jag skulle ta prover igår, annars hade jag inte kunnat gå igenom behandlingen idag...
Nätt och jämt hann jag! Kom med andan i halsen precis när de skulle stänga.... Cecilia i ett nötskal...
Denna gången har jag faktiskt en ganska bra anledning tycker jag... Återigen; för varje dag som går desto längre bort från allt vad som har med 75an att göra kommer jag...
Har dock varit lite darrig i nerverna på sistone(då min värsta skräck just nu är återfall), har nämligen haft ont i lederna...
Så idag berättade min Ingela att det finns en biverkning av Herceptinet(som dock är väldigt ovanlig SÅ KLART!!! hahaha!) som heter just ; ledvärk...
Skönt, inget återfall för mig!
Ni ska veta att det mesta sitter i huvet!!! För genast mådde jag nog allt lite bättre...
Lite som att ge plåster till en 2-åring...
Annars lufsar jag ner till min bunker på 75an varje dag och nu är jag redan inne på min tredje vecka!!!
Nu går det å snabbt och jag tänker knappt på det längre, som ett nödvändigt ont... Typ som att åka pendeltåg varje morgon, man måste bara göra det för att ta sig vidare... Men det är drygt. Den enda fördelen är att man kan träffa trevligt folk på vägen och det gör jag! Varje gång man kommer har dom stenkoll på vem man är! Hej Cecilia, säger de ALLESAMMANS nere i bunkern... ;) Hahahaaaaa!!!! Hur kan man vara så glad och positiv när man jobbar i en bunker?!??? Fantastiskt!!!
Tog lite bilder idag och ska försöka att ta mig samman och lägga in dom redan imorgon... jojo, men jag lovar inget! ;)hahaha!!
Sen vill jag ju givetvis meddela att mitt hår sakta men säkert är på rätt väg i alla fall... Det går int snabbt men...
Mina underfransar är nu ute till sitt normala tillstånd, de övre har en bit till... Kan dock numera gå till affären utan lösfransar... Men jag skulle ALDRIG gå ut UTAN min peruk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och på tal om den så har jag beställt klipptid! Hhaaaaahhaa!!!! Som att den skulle växa ut igen!!!??Hhahahaha!
Oj som den behöver klippas!!! Får se hur mycket jag vågar ta... Den nya är restad och dröjer tills början av Augusti... Jaja, vi får se!
Nu är det konserveringstid mina (rosa)guld-vänner...
Natti Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0