Igen....

Nu har det gått sådär jättelång tid sedan jag skrev igen...
Men denna gången kände jag att jag verkligen behövde ta en paus från allt cancertänk/göra etc...
Just nu har jag en såndär njuta-tid innan jag drar igång med både strålning och Herceptin igen...
Tar dagen som den kommer och tittar i min kalender varje kväll för att se vad som står på programmet dan därpå...
Men jag anar mig till att " de hele" drar igång nästa vecka.... Har varit och gjort en ny hjärtundersäkning för att kolla att hjärtat mitt orkar med Herceptinet ytterligare en gång...
Samt fått sytt in min favvis-peruk, så nu kan jag köra Beyoncee-style... Plus eventuellt fått igenom att jag ska få ytteligare en peruk som inte är lika lång som den jag har nu...
Trevligt!!!
Så mina (rosa)guld-vänner, jag tar en liten paus och återkommer om en vecka...
Kramen till er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Ninisen

Gulliga du, huvudsaken är att du tar hand om dig själv! Nog för att jag hemskt gärna vill följa dig varje dag så förstår jag att det ibland känns som en "plikt" att skriva här... Hoppas att du får en skön, avkopplande helg med din underbara familj.

Saoknas daj!

P.S. Vi har flyttat tillbaka till Västindien. Jag kanske slår en signal och berättar i helgen?!

2010-06-03 @ 14:16:12
Postat av: marie

Så skönt att det är över så långt:) Hoppas att du får det som min kompis... kände inte av strålningen alls:)

här går det på rätt håll -3kg och börjar känna igen min kropp rent energimässigt;) huvudet fortfarande aningen som att trampa runt i sirap fruktansvärt glömsk med andra ord, men det är ganska skönt för jag glömmer fort ev bekymmer:) Kram

2010-06-04 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0