I'm back!!!

NU känns det som att jag har fått ladda batterierna en aning...
Har varit superskönt att inte tänka på när nästa coctail ska tas!
Nu är det allt det där andra...; När kommer frissan igen?(Loppan kom hem idag och såg sin mamma utan peruk...Kan säga att hon inte var särskilt nöjd med det...) Fransarna? När är mina värden tillbaka igen, så att man kan börja träna bort sina äckliga tio(!!!!!) extrakilon? Är det säkert att all cancer är borta? HUr blir det med strålningen?
Meeeen, faktum är, att jag känner mig förvånansvärt fysiskt stark trots allt denna stackars kropp gått igenom!
Nåväl har nu bara ett besök kvar(inställning av maskinen) för att kunna påbörja strålningen...
Är tatuerad och fotad(igen) och snart tror jag att jag kan ta jobb på ett mer avklätt ställe än jag tänkt mig, för jag gör inget annat än tar av mig kläderna nuförtiden...;) Hahahaa!!!!!!
Har varit och kollat hjärtat(Jodå, det slår fortfarande!) inför min Herceptin-shot(Observera att det numera inte är coctails utan renat, dvs shot!)
Så igår var det dags för ett möte på 75an igen...(Och imorgon har jag möte med min läkare... Inte alltid så mysigt...)
Men nu har jag ju ingen piccline längre så nu är det en sport att hitta någonstans att sticka mig... Min kropp är inte så givmild med såna ställen...
Efter en stund gav kropparackarn med sig och tillät sig att bli stucken i handen...
Och istället för en jätte-piccline som kliar, så ser jag numera ut såhär när jag går därifrån...
Hahaaa!! Kolla in modell-tassen!!!!???!!! Hahaha!!! Sicka korvslantar!!!!!
Men lika glad för det är jag...
Ser ni underfransarna?!?
Det är det enda som inte är fusk... Haha!!!
J'adore Make Up!!!!!!!!!
Men det är på utväxt!!! Ja, okej då, överallt utom på toppen av kroppen.... Där jag vill ha det mest....
P.s Marie ; så gott att höra att du är på G !!!!!!
P.s Ninisen; Ring mig!!!! Vill höra allt!!!!! Sen hoppas jag ju av hela mitt hjärta att du slår dig ner i Skånetrakten någon gång denna sommar.....
Nu mina kära (rosa) guld-vänner...
Konserveringstid.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0