Prima odds!!!

Idag har jag varit på läkarbesök...
Alltid spännande....!!!
Man vet liksom aldrig med de där läkarna... Överraskningarnas paradis...
Men det gick bra! Och hon var nöjd med alla resultat som denna kropp gett ifrån sig så då får vi ju vara glada för det!!!
Oddsen ser också VÄLDIGT bra ut eftersom att det(cancern) verkligen inte hade spridit sig till en enda lymfa, inte ens till portvakten!!! Oj, är jag nöjd med det eller vad?!?
För de allra flesta så har det spridit sig till åtminstone ett par körtlar... I vissa fall kan de behöva operera bort upp till ca trettio stycken!!!
Dessa odds är lika med att om jag tar mig igenom två år så ska jag i stort sett kunna se mig som "friskförklarad"!
Och då börjar vi räkna från Januari då jag började med mina coctails... Plus att jag nu fortsätter med med både strålning samt Herceptin i nästan hela 16 gånger till! Så när det är klart, ska jag bara undvika skiten i ett år till, sen så ska denna saken vara ur världen...
Vad säger ni om det?!? Är det en deal, eller vad?!? ;)
Ja, men jag köper den i alla fall!!!
Förresten det där med att man inte har några biverkningar med Herceptinet kan jag inte riktigt hålla med om...
Smakar som att någon sprejat hårspray i munnen på mig... Less nice...
Sa jag att jag fick avslag på min nya peruk?!? Jodåsåatt...
Skit!!! Ut och jaga igen....
Men å andra sidan är det sånt ybertraodet väder så då kan man ju hålla på med sånt utan att få ute-ångest...
Ska försöka gå och gymma imorgon... Klara inte av att se på denna Jabba-da-hut-kroppen mer...
Wish me luck!!!
Natt Natti mina (rosa)guld-vänner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart att höra!!!! Vilka härliga nyheter!!!! Jag måste säga att trots att du pratar om dessa extrakilon, så syns det inte ett dugg på bilderna!!! Du ser jättesnygg o fräsch ut!!! Som vanligt alltså!!!!



En massa kramar!

Pia

2010-06-11 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0