Well...

Japp, jag vet att det återigen varit en stund sen "vi sågs"...
Men på ett sätt kommer jag allt längre ifrån sjukdomen. mått märkligt när jag fortfarande går var tredje vecka och får Herceptin, precis lika ofta som när jag fick "coctails".... För att inte tala om att jag numera är på sjukhuset VARJE dag!!! Strålning... Och känner ändå att jag är över detta nu....?!? Toka!!!
Kanske för att det inte är några biverkningar... Well, än så länge i alla fall!°! .... Hahaha!!! Annars låter dom som ljuvheten själv; Brännskador, blåsor, hud som man kan dra bort..., sår....
Första dagen slog det ut mig totalt, tror att jag sov 11 timmar i sträck...
Men nu är det hur okej som helst!!!
Det som smärtar mest just nu är att jag är fullkomligen livrädd för återfall...
Och då menar jag inte återfall i bröstet utan på ett/flera ställen som inte är lika "lätta" att upptäcka...
Men nog om trams!
Sommaren är här!!!!... och jag njuter så att det står härliga till!!!!
Skulle vara najs om frissan skuolle vilja fira sommaren med mig men icke! Tycker inte att det händer ett skit på knoppen... Överallt annars känner man lite framsteg dag för dag men där jag vill ha det mest glänser det som bäst...
Sen vankas det ju BRÖLLOP!!!!!!!!!! Men först ska sväran ha föllsekalas, så vi rymmer till Helsingborg till helga...
För på Lördagen ska det firas med fina klänningar och huvudbonad!!!! Kolla vad de kungliga har för kreationer, dricka bubbel(alkofritt för egen del dock...), och bara kackla som damer kan!!!
Ska bli såååååå najs!!!!!
Hoppas att ni också får en riktigt trevlig helg!!!
Tills nästa gång mina (rosa)guld-vänner...
Sköt om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0