I've done it again...

Återigen får jag börja med en ursäkt för att jag inte skött mig....
F'låt....;)
Vissa stunder känner jag att jag inte alls behöver en blogg om mitt "cancerliv" för jag har ju inget av det där...
Sen i nästa stund när jag råkat se mig själv i spegeln så inser jag att så är visst fallet...
(Har äntligen "vågat" ta av mig min granna 20-talsmössa i hemmet! Absolut inte utanför! Där går jag inte ens utan peruk!)
Men för stunden känner jag att jag kommer längre och längre ifrån det...
...Säger jag nu ja?!....
För bara ett par dagar sedan undrade jag hur i hela fridens jag skulle klara den sista coctailen?!?
Jag fullkomligen kröp här hemma...
Anar mig till att det är mina förkylningar som hemsöker mig, som gör att det blir en smula överansträngt...
För att krydda till det hela så har jag ju som vissa vet en visdomstand som gör minst sagt ont...
Eller inte riktigt tanden i sig utan mer tandköttet...
(För alla känsliga; Sluta här! Hahaaa!!)
Min tandläkare har borrat bort en tredjedel av tanden så därmed tror tandköttet att nu ska det läkas och börjar växa över...
Det är ju bara det att tanden är kvar och nu ligger alltså tandköttet ÖVER tanden, vilket då inte är så behagligt...
Snacka om utlämnande?! ;)
Denna gången pockar jag på tyck-synd-om-mig-poäng.... Lilla mig....
För peppar. peppar....Ikväll börjar jag känna att allt släpper.... Värken i munnen börjar avta(antibiotika...), slipper snart att läsa texten på TV'n=hörseln tillbaka(antibiotika...), illamåendet är borta(jajemen, goa piller har hjälpt mig där med...), så det är ju perfekt!!! Då är allt som det ska i en vecke till, sen kör vi den SISTA DRINKEN PÅ 75AN mina vänner!!!!!!!!!!!
Håll nu tummarna att jag håller mig frisk och att tanden slutar spöka, annars hotar läkaren med att skjuta upp behandlingen....
NEEEEEEEEEEEEEJ, passar inte!!!!!
(en rolig historia det där med "Passar Inte"; Va på ett Thai-hak och skulle beställa och som vanligt vill jag ha det på mitt sätt, men varenda gång jag frågade om en maträtt så som jag ville ha den så blev svaret; Passa inte!!!! Självklart PASSA ingenting eftersom att allt redan var "Good2Go"....)
Tro det eller ej men jag beställde faktiskt något som fanns på menyn som PASSADE.....
Hahah!!! Nog om detta...
Har faktiskt haft fullt upp, trots mitt "pigga och glada fejs".... NOOOOOOT!!!!
Loppan har ju haft fest i dagarna tre! Precis som en riktig prinsessa ska firas... Jodå seåatt...
Helgen avslutades med maskerad-kalas för de närmsta vännerna...
Tolv av världens goaste och finaste ungar spenderade jag min Söndag med... Det var ljuvligt, men litta pömsig blev jag allt...
Beckasine hade önskat sig Tingeling-tema...
...och Valle var Superman..
.
...men inte hela vägen...
Observera att det INTE är vi utan Valle själv som önskat sig detta...
Sen löpte han amok med fe-staven för att göra det hela lite festligare...
Sen var det ju favoriterna igår; S H F!!!!!!!!
Fru Montazami gjorde det igen; Fishlegs?!? Hahahhaaaaaaa!!!!!!!!
Snacka om att muntra upp!!!!!
Och när vi ändå pratar på Montazami-språk...;
Denna damen behöver sin konserveringstid...
Ska försöka bättra mig med mina inlägg, men för nu mina (rosa)guld-vänner...
Natti Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0