Ojojoj...

Ja vad kan man säga...
Long time....
Det har varit helt annorlunda denna gången...
Denna gången har jag inte mått lika illa, snarare har det varit mer som att jag bara MÅSTE sova ruset av mig...
Inte som att jag har varit på den typen av fest och galej som jag brukade gå på utan snarare en typ 70-talsrus om ni fattar...
Men nu så...
Nu börjar jag kunna se och tänka igen...
Men självklart ska ni få mina bilder från min allra sista coctail...
(Lovade ju att bjussa på litta humor... Så nu får ni se damen iförd skitkassa fransar och till det; INGA underfransar...
Hahaha!!! Ser ju redan helt väck ut och det är ju inte alldeles galet för jag har petat i mig litta lugnande som alltiiiiid...)
Pssst... Ser ni mina favoriter bakom ryggen.... Har fortfarande svårt att se dom utan att illamåendet slår till
Här kommer de sista dropparna in i kropparackarn...
...och här är slangen som givit mig alla dessa "festligheter"...
Förstå att denna har legat nästan hela vägen in i mitt hjärta i hur många månader som helst!!!
Bläääärk!!!
Måtte man slippa detta fler gånger...
Sist men ABSOLUT INTE MINST; MIn fantastiska sköterska Ingela!!!! Sicken fjälla!!!!! Den bästa!!!
...HOn ville inte alls vara med på bild men det bryr jag inte mig det minsta om!!!
Det är lite som en förälskelse...; Man vill visa upp den för hela världen!!!! HOn har verkligen gjort ett toppenjobb!!!
Det är inte alltid så lätt att vistas i Fröken Åbergs lupplampa...
Well, well, nu är det över och nu är det dags för nästa fas; Strålning plus att Herceptinet ska tas i "endast 17 gånger till"...
Men det är välla det minsta....
För stunden är mina farhägor minst sagt ytliga i sammanhanget men dock ack så viktiga(i alla fall för mig...)
Min peruk är galet tung, så nu när det är lite varmare och denna damen har svallningar(som man får när man går igenom detta) så fäster inte tejpen vilket i sin tur ger mig om möjligt ett ännu högre pannparti än vad som fanns där tidigare.... Perelli släng dig i väggen!!!!
Så jag måste ha en ny och tyvärr har jag försatt mina chanser där då man får två och därmed basta! Och av ren princip tänker jag inte stå för en jädrans peruk själv!!!
Jaga, jaga, jaga...
För att avsluta någotsädår i positiv anda så giver jag er en bild på den sköna Prins Augustin som nyss blivit bjuden på glass av Prins Valentin den äldre...
Ser fram emot en varm sommar med mycket glass och RIKTIGA coctails...
Natti Natti mina (rosa)guld-vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0