OMG!!!!!!!!!

Oh My God, så kass jag har varit!!!!!!!!!!!!
Har inte ens kunnat titta på denna sida utan att må illa...
Har under dessa dagar allvarligt funderat på att hoppa den sista för att jag inte trott att jag klarar mer nu...
Nu är det väl under kontroll men jag mår FORTFARANDE illa då och då...
Inte klokt alltså!!!
Men nu bara måste jag ta mig i kragen då det nalkas 5-årskalas till helgen... Inte bara det, utan maskerad-kalas!!! ;)
Och bara gudarna vet hur denna damen ska greja detta....
Men den stora dagen är ju redan på Onsdag(Lilldamen föddes 050505...)
Så det är mycket att stå i just nu... Speciellt om man tycker post och bank samma vecka är rent för mycket!!! Det ät det läget vi pratar om nu...
Å på tal om läget just nu; S H F!!! Hollywood-tiiiiiiid!!!!!
Tills nästa gång mina (rosa)guld-vänner...
Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: marie

bara en gång kvar nu sen slipper du ullrik med följe:)

Själv har jag bara 2 strålningar kvar:) dags att ta tag i mina små extra kg(12)men motivationen tryter när man är trött tyvärr. Håll ångan uppe. Kram

2010-05-05 @ 16:15:36
Postat av: marie

På tal om ingenting, ärligt talat så man mår inte illa, det gör inte ont, kliar och bränner lite som en sol bränna men..... jag blev ordentligt trött av möget, kanske en reaktion för att jag varit så pigg innan. Har hört många som inte märker ngt alls så lyssna inte på mig:) KRAM

2010-05-05 @ 16:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0