Öronlapp?!?

Återigen får man börja med att be om ursäkt för sitt beteende...
Har ju inte varit direkt flitig med inlägg på sistone men har helt enkelt knappt haft ork att pilla mig i naveln...
Och igår kväll kom svaret varför... Frös som tusan och mådde pi och blä(ovanligt nuförtiden, va?!?)
Så jag kröp in i sängen och somnade med allt som fanns att ta på sig och mer därtill...
Vill tillägga att vänsterörat kändes som om jag fått en smocka på...
Som tur var så var jag så trött inatt att jah inte orkade reagera när örat small till och allt som funnits inuti fullkomligen forsade ut... Men herregud!!! Måste vara lite inifrån huvudet också, för var annars kommer allt ifrån?!?
Så svaret är alltså; öroninflammation...
Tror snart att jag har provat allt inom sjukdomar under denna tiden...
Därför gjorde jag som jag blivit tillsagd; Vid feber eller annat obehagligt tillstånd ringer man 75an...
Sen såg proceduren ut som vanligt;
Labbet....
Upp till 75an och vänta....och vänta....och vänta.....
Det enda som var annorlunda idag var att under tiden jag väntade så var det någon som fick en allergisk reaktion, förmodligen mot Herceptinet som är det man får under övervakning, just på grund utav om sådana här saker infträffar...
Sjukt obehagligt att vara där just då kan jag säga....
Nåväl efter all väntan fick jag beskedet att mina värden såg bra ut, vilket egentligen fick mig att verkligen börja undra.... Hur i hela fridens kan mina värden se så bra ut när jag mår hund?!?
Men jag slapp sprutan!!! MAn får en spruta om värdena är för dåliga och den ska tydligen kännas "lite" grann...
Men örat ska kollas upp så det skall ske imorgon på vårdcentalen...
Annars har dagen varit trevlig! Loppan fyller ju fem idag så det har sjungits och öppnats paketer och grejats!
Goa (rosa)guld-vänner...
That's all for today...
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0