SnickSnack

Idag blev det kajko...
Hade tid hos kuratorn imorse och trodde i min enfald att jag skulle kunna tralla upp på 75an och få min piccline omlagd...
Långnäsa på mig!
Det blev till att ringa runt när jag kom hem istället... Men det hela slutade med att jag fick en tid på 75an i alla fall, på Fredag dock...
Hos kuratorn gick det bättre, jag bestämde mig för att inte åka till Lydiagården... Ett cancer-rekreationsställe....
Känns inte som att det skulle passa mig trots allt... Älta cancer all over again...
Nä, nu är det nya tag och jag vill helst av allt slippa höra/se/känna, you name it, någon form av cancer!!!!!
Är dock lite smånervös inför nästa vecka då det inte känns som att min feber vill ge med sig...
Vill bara att all form av sjukdom ska vara borta nu....; illamående, näsblåsor, näsblod, förkylning, halsvirus, öroninflammation, tandvärk, piccline-eksem, fetma, håravfall, epilepsi-anfall, reaktionsakne, koncentrationsproblem, värk, guppy-tänk, demoner och allt annat mög man skaffat sig under tidens gång...
Den torra hyn är väl inte heller helt smickrande, man ser ut som 75 nuförtiden...
Meeeen det ska ju vara för en god sak skull..... Kan ju kännas lite tveksamt vissa gånger när man kryper omkring här hemma...
Tur att man har lite andra saker att fokusera på då...
Beckasine ska på det årilga lägret med dagis!
Här har det planerats, packats och donats...
Så på Måndag åker Snoffsan iväg och kommer hem igen på Torsdag... Hon tycker att det är alldeles för lång tid tills Mändag...
Ska se om vi kan underhålla henne och resten av barnaskaran en bit på vägen tills dess...
Imorgon bjuds det på en viss Herr Saade....
Och nu mina (rosa)guls-vänner...
Bjuds det på konserveringstid...
Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: Ninisen

Vad roligt att du uppdaterat de sista dagarna! Keep up the good work, vi vill faktiskt läsa hur du har det!!!



Hmmm, det där med din hy... Här kommer några uppmuntrande ord: Inte ens när din hy är som en 75-årings så är den lika jobbig som min. När det är kallt så är den torr och när det är varmt så är den fet och när det är mitt emellan så är den en kombination av torrfett och nu när jag solat så får jag rynkor och ja jäklar, det blir liksom aldrig bra. Skulle behöva min Cessie hudterapeut nu.... Om jag vinner på lotto skall jag flyga in dig speciellt för en ansiktsbehandling, ja?



Saknar dig så det gör ont. "Värzzzzta kramizen" från din gamla polare over here, hehe.



P.S. Fattar inte det där med Herr Sade. Kan du förklara för denna norrländska idiot vad du menar. Tack.

2010-05-13 @ 00:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0